- ATM, (2000). Διαπανεπιστημιακό Δίκτυο Υψηλών
Ταχητύτων, Συνοπτική Τεχνική Περιγραφή, Αθήνα:
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- ΑΤΜ, (2001). Στόχοι του Έργου (http://atm.ntua.gr/scope.html,
Προσπελάστηκε την 18/4/2001)
- Ευρωπαϊκή Ένωση, (1994), Έκθεση: Η Ευρώπη και η
Κοινωνία της Πλανητικής Πληροφορίας,
Λουξεμβούργο: Υπηρεσία Επισήμων Εκδόσεων των
Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
- Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, (2000), Αποτελέσματα
Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Λισαββώνας, Λουξεμβούργο,
Γραφείο Επισήμων Εκδόσεων
- Κεφάλα et al, (1998). (http://www.gunet.gr/dii98/Wed/w4-2.ppt.
Προσπελάστηκε την 18/4/2001)
- Μάγκλαρης et al, (1998), Διαπανεπιστημιακό Δίκτυο ΑΤΜ
(http://www.gunet.gr/dii98/Wed/w4-1.ppt
Προσπελάστηκε την 18/4/2001)
- Μακράκης, Β. (1999). Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξη
ενός συστήματος τηλεκατάρτισης των
εκπαιδευτικών της Ελληνικής ως δεύτερης και
ξένης γλώσσας στους Ομογενείς της διασποράς. Στα
Πρακτικά Πανελληνίου - Πανομογενειακού
συνεδρίου, Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση στο
Εξωτερικό, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής
Εκπαίδευσης, Ρέθυμνο, 1999.
- Μακράκης, Β. (2000α) Επαναπροσδιορίζοντας την
έννοια του λειτουργικού αναλφαβητισμού στην
κοινωνία της πληροφορίας, της γνώσης και της
μάθησης, Πρακτικά 2ου Πανελληνίου
Συνεδρίου, Οι νέες τεχνολογίες για την κοινωνία
και τον πολιτισμό, ΚΕ.ΕΠ.ΕΚ., Αθήνα: 3-6 Ιουνίου, 2000
- Μακράκης, Β. (2000β). Υπερμέσα στην Εκπαίδευση. Μια
Κοινωνιολογική-Εποικοδομητική Προσέγγιση.
Αθήνα: Μεταίχμιο.
- Ματσαγγούρας, Η. (1999). Αντικείμενο της
επιστημονικής διδακτικής. Στο: Ματσαγγούρας, Η.
(Επιμ.), Η εξέλιξη της διδακτικής. Επιστημολογική
προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
- Ματσαγγούρας, Η. (2000). Η σχολική τάξη. Αθήνα
- Μπαλαούρας, Π. & Μεράκος Λ., (1998). (http://www.gunet.gr/dii98/Wed/w4-4.ppt.
Προσπελάστηκε την 18/4/2001)
- Παπανδρέου, Α. (1993). Μεθοδολογία της διδασκαλίας.
Λευκωσία-Κύπρος
- Παπανικολάου, Α. Γρηγοριάδου, Μ. Φιλοκύπρου, Γ.,
Σχεδιασμός και Διαχείριση Εκπαιδευτικού Υλικού
Μαθημάτων που Παρέχονται μέσω διαδικτύου - Internet,
Πρακτικά Συνεδρίου “Χρήση Νέων Τεχνολογιών στην
Εκπαίδευση: Ερευνητικές Προσεγγίσεις”, Κέντρο
Εκεπαιδευτικής Έρευνας, Λαγονήσι 2-4 Οκτωβρίου 1998.
- Ράπτης Α. και Ράπτη Α., (2001). Μάθηση και Διδασκαλία
στην Εποχή της Πληροφορίας, Αθήνα.
- Φλουρής, Γ. (1999). Αρχιτεκτονική της νόησης και της
διδασκαλίας, Προς ένα διδακτικό σύστημα. Στο:
Ματσαγγούρας, Η. (Επιμ.), Η εξέλιξη της διδακτικής.
Επιστημολογική προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
- ADEC, (1999). Guiding Principles for Distance Learning and Teaching. American Distance
Education Consortium. (http://www.adec.edu/admin/papers/distance-teaching_principles.html).
- Alexander, S., (1996), Teaching and Learning on the World Wide Web, (http://ausweb.scu.edu.au/),
προσπελάστηκε την 15/12/2000)
- Andrews and Klease, (1998). Challenges of multisite video conferencing: The development
of an alternative teaching/learning model, Australian Journal of Educational Technology,
14(2), 88-97)
- Berge Ζ., Collins M., Computer-Mediated Communication and the Online Classroom in
Distance Learning, Computer-Mediated Communication Magazine (CMC), v.2, n.4, April 1995.
- Borich, G. (1988). Effective Teaching Methods, London: Merrill Publishing Company.
- Brown, F., & Brown, Y. (1994). Distance education around the world. In B. Willis
(Eds.), Distance education: Strategies and tools. Englewood Cliffs, NJ: Educational
Technology Publications.
- Brown, G., and Wack, M. (1999). The Difference Frenzy and Matching Buckshot with
Buckshot. The Technology Source. (http://horizon.unc.edu/ts/reading/1999-05.asp)
- Collis, B. (1996). Tele-learning in a Digital World, The Future of Distance Learning,
London: International Thompson Computer Press.
- Davis, N., (1994), Telecommunications for teacher education and partnership schools: two
complementary channels. In Veen, et al (Eds.) Telematics in Education: The European Case.
De Lier: Academic Book Centre. pp.259-270.
- Ehrman, S.C. (1997). Asking the Right Question: What Does Research Tell Us about
Technology and Higher Learning? (http://www.learner.org/edtech/rscheval/
rightquestion.html).
- Gray, A. & O’Grady, G. (1993). Telecommunications pedagogy for effective teaching
and learning. In: Samways, B. & Davies, G. (Eds), Teleteaching ’93, pp.307-316),
Amsterdam: North Holland.
- Guidelines on the Quality Assurance of Distance Learning (1999). The Quality Assurance
Agency for Higher Education, London: Frontier Print & Design Limited
- Gunet, (2000). (http://www.gunet.gr,
Προσπελάστηκε την 18/4/2001)
- Harasim, L., Hiltz, S.R., Teles, L., and Turoff, M. (1995). Learning Networks: A Field
Guide to Teaching and Learning Online. Cambridge, MA: MIT Press.
- Hudson, E. (1992). Application of new technology in distance education:
Telecommunication policy issues and options, South Melbourne center of international
research on communication and information technology.
- Illinois Faculty Seminar, (1999). Teaching at an Internet Distance: The Pedagogy of
Online Teaching and Learning. The report of a 1998-1999. University of Illinois Faculty
Seminar. (http://www.upoa. uillinois.edu/tid/report/ tid_report.html)
- Keegan, D. (1995). Distance education technology for the new millennium: Compressed
video teaching. (ERIC Document Reproduction Service No. ED 389 931).
- Milrad, M. (1999). Designing an Interactive Learning Environments to Support
Children’s Understanding in Complex Domains, Proceedings of ED-MEDIA 99, Seattle,
Washington, U.S.A. pp.1707-1709.
- Phipps, R., and Merisotis, J. (1999). What's the Difference? A Review of Contemporary
Research on the Effectiveness of Distance Learning in Higher Education. Washington, DC:
The Institute for Higher Education Policy. (http://www.ihep.com/PUB.htm#diff).
- Rees, K. (1998). Computer-Mediated Communication in continuing Professional Education: A
gruadede appraisal. In: Ottrnann, T. & Tornek, I. (Eds). Procceddings of ED-MEDIA/
Ed-TELECOM 98, AACE Freburg, Germany, Vol. 2. (pp. 1774-1779). (http://curry.edschool.virginia.edu/aace/download/edmedia/
edm1998.pdf )
- Russel, L. (1999). The No Significant Difference Phenomenon. Chapel Hill, NC: Office of
Instructional Telecommunications, North Carolina University. (http://cuda.teleeducation.nb.ca/nosignificantdifference)
- Terry H., & Evans (1994). Understanding Learning in Open and Distance Education,
London, Kogan Page, Institute of Education Technology Open University.
- UKERNA, (1996), SuperJANET AV Consultancy, http://www.tech.ukerna.ac.uk/
video/consult.html, Προσπελάστηκε την 10/12/2000)
- Verduin, R. and Clark, A. (1991). Distance Education: The foundation of effectiveness
practice. San Francisco: Jossey-Bass
- White, F. (1999). Digital Diploma Mills: A Dissenting Voice. First Monday, issue 4, no.
7.
|